Börjes barnbarn

föralltid

Hockey

Jag har blivit ett hockeyfreak!

Dagen började segt. Inte så konstigt med tanke på hur sent jag gått upp de senaste dagarna. Frukost, lunch och sen badhus. Det var kul, som det oftast brukar vara. Ska bli lite kul med förändring. Såg också att jag hade fått badhus lönen. Mycket glad nyhet =D

Efter badhuset blev det stress till hockeyn. Men vi kom i tid. Vill ju liksom se introt jag. I love it! Värsta feeelingen. Fan vilken match. De första två minutrarna var hur sköna som helst. Sen tog tempot ut, men uhhh så spännande. Tredje perioden toh kål på mig. Vilke match! Vilken sämst domare som missade klockrena utvisningar. Vilka chanser Bofors hade. Så jävla synd att de inte blev mål på någon utav dom... Matchen slutade 1-1

Käk hos Simons päron. Fira David. Mucho god mat och tårta. Nu är jag hemma och var bara tvungen att skriva ett blogg inlägg. Annars kommer det bli jätte långt nästa gång jag skriver. Brukar bli så. Skit långt inlägg om jag inte skriver på några dagar.

Puss på rumpan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: