Börjes barnbarn

föralltid

Huvudvärk

Japp, det var precis vad jag fick efter ett tag. Vilken jäkla dag det har varit so far. I fredags gick vi till läraren, igår hölls diskussionen och idag blev det kalabalik. Mer kan jag inte säga. Det skulle stanna mellan rummets deltagare. Men jag vet inte vad jag säga heller. Totalt kaos.

Friluftsdagen är flyttade från fredag till torsdag, så jag kommer inte få hålla i min lektion på torsdag heller. Det gör ju visserligen inte mig så mycket heller. Mer tid till förberedelser. På friluftsdagen har jag tänkt att åka längdskidor och pulka. Eftersom jag inte kan åka längdskidor, så vet jag inte om jag orkar åka hur länge som helst, men det får bli pulka också. Önskar att jag vore bättre på att åka längd och slalom. Jag hoppas att jag lär mig att åka ordentligt på Vinterutbildningen (PS. En viss person ska fan i mig inte få följa med! då blir jag grymt förbannad om så blir fallet.)

Ska försöka lugna ner mig efter den annorlunda och galna dagen. Hade tänkt springa ner och kolla om det är ledigt i tvättstugan. Sen ska jag laga spaghetti och köttfärssås =) Och sen hoppas på att tiden går fort och att älsklingen ringer.

Bye bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: