Börjes barnbarn

föralltid

I hate Monday

Kanske inte jag, men Katten Gustav hatar måndagar. Fast måndagen är ju inte min favorit dag heller precis. Igår hade vi också utbildning. Under förmiddagen hade vi livräddning i bassängen. Var lite orolig eftersom det var ett tag sen som jag visade mig offentligt i så pass lite kläder som en baddräkt. Men oron försvann, och det var riktigt roligt och givande. Eftermiddagen blev otroligt mycket segare. Jag blev jätte trött och jättre seg, och pallade inte med att lyssna på allt (i och med att en hel del var repetition för mig). Utbildningen nådde sitt slut tillsist, och vi kunde åka hem. Väl hemma var jag hungrig som en varg och behövde käk, men det fanns inget hemma, och jag ville absolut inte köpa nått onyttigt. Vi käkade pizza lunch och det var nog första gången jag fick dåligt samvete för att jag åt en pizza. Letade genom simon kokbok och hittade en fisksoppa som jag ville prova. Den blev helt okej. Det sämre var att den just nu ser ut som spya i bunken jag sparade resten i.

Idag är det måndag alltså och jag har som vanligt bara en lektion. Sen ska jag hem, käka och sen blir det badhus. Efter det har jag ingen aning. Ska väl försöka plugga lite engelska glosor och försöka fixa lite i lägenheten (som ser ut som ett bombnedslag igen/fortfarande)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: