Börjes barnbarn

föralltid

Ladies

Slow start på dagen, men det var bara skönt. Dagen fortsatte slow tills jag bestämde mig för att åka på simträffen iallafall. Ska man vara ärlig, så visste jag inte om jag skulle åka dit eller inte. Jag ångrar absolut inte att jag åkte dit. Tackar flickorna för en trevlig kväll <3 Kan också ärligt säga att jag ångrade att jag inte badade och hade snökrig med er =*( Tittade på sing-a-long och senare på en film. Väldigt bra. Lite scary... för min smak. Jag som är lite skraj av mig, men den här var en sån här bra film med en vettig historia. Just nu längtar jag tills Simon ska komma hem från jobbet. Vill inte lägga mig själv efter att jag sett den där filmen =) Vem vet, jag kanske kan se vålnader i spegeln, eller någon kanske vill komma och ta över min kropp/byta kropp med mig?! =P

Imorgon, som egentligen är idag, om man ska vara petig, så är det badhus. Orka? Jo, man måste ju. Efter badhuset blir det käk och sen Body Jam =D Wiiie!

Sleep tight och tro inte på hoodo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: