Börjes barnbarn

föralltid

Slow

Det har varit en ganska slow dag idag med tanke på gårdagens kaos. Hade bara en lektion. Engelska, då vi tittade på resten av filmen och började skriva en recension på den. Under lektionen passade jag också på att ringa till blodcentralen. De har ju försökt nå mig x antal gånger, men jag har lyckats missa de samtalen varenda gång, så det var på tiden att jag ringde tillbaka (de har ju ringt från okänt nummer, så jag har ju inte kunnat ringa upp direkt). Efter lektionen blev det en snabb lunch och leta skidor till imorgon. Sen bar det iväg till Friskis & Svettis. Såg inte skymten av någon Susanne eller Fia. Fick slutligen tag på Susanne och jag tackade o bockade för mig. Behöver ju inte vara där mer. Det kommer ju förmodligen inte ge nånting vettigt iallafall. Den bussen jag hade velat åka med, missa jag.... och fick knalla lite på stan en stund. Väl hemma är det chill som gäller samt mat. Därefter badhus. Gick betydligt bättre den här onsdagen jämfört med förra ondagen. Hade syra med gruppen och det gick galant bortsett från den lilla lorten, men jag ska stå på mig. Direkt efter badhuset blev det till att handla på konsum, eftersom det saknades lite saker i kylskåpet samt diverse detajler som behövs för morgondagens friluftsdag. Which me luck, nu när jag ska ut i skidspåren! =P Sleep tight!

PS. Min älskling är hemma! Jag hann njuta några korta minuter i hans famn, innan han skulle iväg igen, men dom minutrarna var underbara - bloody fantastic!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: