Börjes barnbarn

föralltid

Bakfylledag

Igår var det inflyttningsfest hos Nettz. Jag hade trevligt sällskap, lakritsshot (m.m) och singstar. Saken var biff. Full, tondöv och överkänslig (lite mindre bra), men annars - en kalas trevlig kväll!

"Dagen efter" kör jag mitt eget knep. Upp klockan 6.00 på morgonen för att spy lite grann *harkel* Borstade tänderna, gick och la mig igen. Sen mådde jag kalas resten av dagen. Efter frukosten förstås. Den måste jag ha. Var riktigt hurtig och kom upp ganska tidigt trots gårdagen för att handla frulle. Äggmackor och Lejonkungen 3. Åkte sen ut till familjen i stugan. Vi skulle plocka smultron. När vi letade som bäst såg jag något gult i skogen. Kantareller! Sen blev det mer kantarell plockande än smultron. Hittade även lite hallon påvägen tillbaka. Efter fikat drog vi ut igen för att leta efter mer kantareller, men med lite sämre resultat. Hittade även lite blåbär. Fick med mig lite kantareller hem som jag ska fixa ihop till frukostmackan imorgon =) Yummie! En helt okej bakfylledag ute i stugan/skogen....

image59

Kommentarer


Kommentera inlägget här: