Börjes barnbarn

föralltid

DaVinci i farten

Hans avkomma är i farten igen. Jag följde med ut till stugan igår. Jag ville ut och plocka svamp eller blådär, men mamma plockade fram färgburken och jag var fast. Vi målade, jag vet inte vad det kallas, men det som är runt dörren och under tak =P falurött. Så att folk ska slippa fundera på vad det ska bli för färg på det f.d missionshuset =P Fast vi målade ju även där för att se hur det gick ihop med den ursnygga blåa dörren. Det blir sååå snyggt! Älsklingen kom ut på mc:n och jag åkte med på den hem. Sova. Och jag sov lite för länge idag igen. ingen större skada skedd, men under den förlorade tiden kunde jag ha gjort nått vettigt istället. Typ gått promenad. Gått till banken - som jag tyvärr måste jag göra. Och jag verkligen hatar, hatar, hatar, hatar att göra sånna där ärenden. Det jag fruktar bara är ifall jag skulle vara försent ute... då blir det inte råligt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: