Börjes barnbarn

föralltid

Jag är på gång!

Sliten som jag var igår, poppade jag massvis med popcorn till mig själv och drog på en klassiker - allas våran underbara Bridget Jones. Efter filmen var jag dock inte trött, konstigt nog, så jag plockade en bok ur hyllan och läste halva. Då kom älsklingen hem och jag kunde somna i hans famn.

Idag: Upp, käkar frulle och ger mig ut på en timmes promenad. Skönt! En sväng förbi huset och det beslutas att jag ska följa med mamma och Wille på några ärenden i stan. Drar hem till mig först för att köra igenom Platt Mage dvd:n och ta en dusch/göra mig ordning. Vi tar bussen in till stan. Gör det vi ska och går sen till Mem & Zin där vi käkade lite. Ingen skada skedd, även om jag faktiskt(!) hellre ville laga egen mat, men men... Får bli till middagen istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: