Börjes barnbarn

föralltid

Leonardo DaVinci

Det gick bra att jobba, men lite sämre att komma upp på morgonen. Kom ju upp, men vaknade redan 4 på natten och var klarvaken(!) Inte bra. Då trodde jag att det skulle vara kört för mig sen när jag väl skulle upp. Men det gick bra. Slutade 14.00 och blev upp plockad av pappsen. Familjen var påväg till stugan, så jag tog den snabbaste duschen i jordens historia och hakade på. Solade lite, åt mat och bara njöt, som man alltid gör där. Sen fick jag vara lite aktiv och skrapa & måla dörren. Jag ÄR släkt med Leonaro DaVinci =D Vilket mästerverk!

PS. I give up! Huset får bli falurött med blå knutar (och självklart en jättesnygg blå dörr =P)

image58

Kommentarer

  • GunnarGe säger:

    Men du....jag skojade bara i min exhalterade iver för semester. Du vet jag "hugger" med GLIMTEN i ögat. HA DET!

    2007-07-07 | 12:50:10
    Bloggadress: http://gunnarge.blogg.se

Kommentera inlägget här: