Börjes barnbarn

föralltid

Löööööööön

Fy i helvete vad underbart! Jag kallar det här för min första seriösa lön och det är så jävla underbart så jag nästan skrek av glädje när jag fick mitt löne.spec. WOW! Känner mig helt otroligt rik och lycklig. Me och pojken tog helgen i torsdags med lite bio och gottgott. Dock inget återfall eller snedsteg, måste påpekas. I´m still on the right track. Vi såg äntligen den efterlängtade 3:an i Pirates serien. Love lovi love lovely!!! Av den lika efterlängtade lönen så har jag inhandlat lite fina blomster som ska stå och stråla i fönstren. Höll på förfullt med att fixa & trixa när jag avbröts av en utsökt måltid bestående av korv i ugn m.m *harkel* Blev mer än mätt! Nu är tanken att jag ska fortsätta med blommorna, städa lite, gå promenaden, ta en dusch och sen festa loss hos mah baby...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: