Börjes barnbarn

föralltid

Moment of Peace

Har ganska nyss kommit hem från jobbet. Det kändes toppen bra idag. Inte riktigt 100% när jag var där, men sen när jag cyklade hem, så insåg jag att det var inte lång ifrån 100 som jag trodde. Det var bara vissa bitar som gjorde att det kändes lite sämre. Men vad jag trivs. Faktiskt. Allt börjar dra sig åt rätt håll nu känner jag. Det som fattas för att jag ska bli nöjd för stunden är lite klarhet om framtiden, som jag skrev lite hafs om i senaste inlägget. Mötte Bosse påvägen hem, så vi pratade lite. Han gav mig lite klarhet kan man säga.

Dagen kommer väl fortsätta med lite middag. Kanske en mc-tur med pojken till något trevligt ställe. Gärna där vi kan bada. Måste ju passa nu när solen äntligen kände för att behaga oss med sin närvaro. Kan eventuellt även bli till stugan där familjen befinner sig.


En underbar låt...
Gregorian - Moment of Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: