Börjes barnbarn

föralltid

Oskulden

Har förlorat oskulden, som det tydligen kallas. Var på min första raggarfest igår. Angelica fyllde 20 och hade förfest innan hemma hos sig. Och det var trevligt. Drack inte allt för mycket eftersom jag inte ätit så bra + att jag drack i fredags också. Då blev jag bjuden till att sällskapa över någon grogg med singstar hos Nettan. Och det tackade jag inte nej till. Tänkte att det kunde ju bli trevligt, och det blev det. Börjar känna mig lite som en alkis. Har druckit många helger nu för att vara jag. Och om jag skulle känna för det, så ryktas det om att Takida kommer till Karlskoga nästa helg och helgen där på är det kanske fest hos Nettan. (Alkis-döden-dö?) Nu blev jag sugen på att titta på Pippi Långstrump...

Har vaknat nyss. Det är helt sick. Jag vet inte när jag kom hem, men trött var jag. Vaknade någongång vid 11 kanske för att inse att jag var så trött så att jag t.o.m glömt släcka lampan. Gick upp på toa, tvättade bort sminket, gick och la mig igen för att vakna för 45 min sen. Så länge har jag aldrig sovit hittills. Nu ska jag få i mig någonting som kallas frukost såhär på eftermiddagskvisten för att må lite bättre...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: