Börjes barnbarn

föralltid

Planerna

Angående dagens planer blev endast promenaden av. Jag och pojken gick en timmes promenix genom bullerdalen, mellanlandade på prix för att handla lite. Gick hem, fixade käk och duschade. I love makaronipudding. Efter maten hade jag tänkt åka med Simon då han skulle till jobbet, så jag kunde ta en sväng på stan, men sa att jag skulle cykla istället och det slutade med att jag inte åkte alls. Stannade hemma med en bok och lite sömn (var tydligen lite trött?) Gick hem till huset för att titta till kissekatterna. Nu har jag tittat på galna Ace Ventura och underbara So you think you can dance! ---> Tisdagar och onsdagar klockan 22.25 på kanal 5

    Favoriterna från ett annat år                                              Men han var absolut bäst,
                                                                                                 snyggast och min favorit!
                             

Kommentarer


Kommentera inlägget här: