Börjes barnbarn

föralltid

Äntligen

Äntligen har bilden kommit tillbaka till sin rätta plats! (Aldrig mer långa rubiker!)

Blev ingen buss till badhuset. Hade tydligen kollat fel på busstiderna. Igen tror jag. Kollade på höst tiderna istället för sommar. Illa illa. Som tur var gled Matte förbi i sin bil, så ja ringde honom och kollade om han kunde skjutsa mig. And he could. Så jag kommer ner i tid iallafall. Hade varit riktigt illa om jag hade varit tvungen att gå ner i regnet. Regnet var nog inte så farligt. Komma sent hade varit värre. Skulle egentligen ha båda grupperna, men en A tränare kom. Knallade sen hemåt och nu har jag bara tagit det lugnt. Har nog inte ens vaknat ordentlig än. Var ju riktigt trött imorse. Blir nog till att äta något och sen hoppa i säng...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: