Börjes barnbarn

föralltid

Chill

Söndagen blev chill med tanke på lördagen och även idag blev en lugn dag. Igår försökte jag komma upp hyfsat tidigt ändå eftersom jag skulle till badhuset vid 14. Hela två tappra. Vet inte riktigt hur man ska reagera, men men... Passet blev ju riktigt bra ändå faktiskt. Därefter drog jag ner till stranden med mig själv och solen för att återigen försöka bli brun samt svalka av mig. Det var så lite folk på stranden, så man undrar ju vart alla tagit vägen. Visserligen brukar det inte vara så många just där, men ändå... Helt själv var jag ju inte heller. Det dyker upp en mysko typ som började prata och ville ta kort på mig. (skräll!) Bara för att jag för en gångs skull fick ligga där själv i lugn och ro... då ska det dyka upp en sån där.Ringde både Blixten, Angelica och Simon för att få lite backup eller råd. Senare blev det dags för middag hos Simons farsa. Mumsigt värre och avslutade med jordgubbar. Yummie yummie. Blev sen en mc-tur och avslutade dagen med en film...

Idag blev det också lugnt. Sov lite väl länge kanske, men det behövdes kanske så... Hade blivit ombedd att passa Wille på eftermiddagen. Innan dess, åkte jag och Simon och badade & solade. Det är nog inte meningen att jag ska bli brun i år alltså. De få gånger jag har tid att sola blir det sällan under någon längre stund. Och då när jag verkligen har tid, så är det molnigt. Passade Wille och då fick jag ytterligare lite tid vid stranden. När vi kom hem blev det lugn lugn lugn och lite tacos. Är hemma nu, och har kollat på film.... ska bli sängen nu...

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    J tyckte att du skulle ha skällt ut myskofotografen! Eller örfilat upp honom... *hmm*
    Ja, det ordnade sig i alla fall med det sedan som tur är. Hoppas ni hade en trevlig tur på mc:n!
    *kram*

    2007-06-26 | 11:47:41

Kommentera inlägget här: