Börjes barnbarn

föralltid

mc

Grattis till syrran som fyllde år den 16:e och till pappa som fyllde dagen efter...

Jag själv gick sista dagen bredvid i lördags. En sk delad tur. Började 7.00, fick åka hem 13, tillbaka 16 och sen jobbade till 21. Var väldigt sugen på att gå ut och släppa loss lite. Poodles på statt t.ex. Men när jag väl hade slutat insåg jag ganska tidigt att det skulle jag inte orka med. Möjligtvis om någon att tvingat med mig. Det hade man tacksamt tagit emot. Söndagen gick alldeles för snabbt. På måndag var jag tillbaks på jobbet igen, fast denna gången med eget ansvar. Det gick riktigt bra. Skulle träffa bossen sen och hon ska ringa mig idag efter att hon pratat med övriga för att checka av hur det har gått. Själv tycker jag att det gått kalas bra med tanke på att jag är så gröngöling man kan bli och om man bortser från "incidenten" i torsdags. Får se vad hon säger sen.

Efter jobbet igår hade jag badhus med hela sex tappra. Somliga tar då semester tidigt. Jag har även kirrat så att jag är ledig från badhuset på midsommardagen. Då tänker iaf inte jag stå i ett varmt badhus. Efter badhuset drog älsklingen och jag ut på en ganska rejäl mc-tur. Mysigt mysigt, ont ont i ryggen. Sen blev det chill med filmen Step up...

image39
vill ha-varning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: