Börjes barnbarn

föralltid

Medeltida..

Efter utbildningen idag, försökte jag väcka en trött & dessvärre grinig pojke. Lyckades efter mycket om och men. Käkade lunch. Onyttigt självklart. Avslutade med glass kulor på stranden. Mysigt och gott värre. Åkte hem till mina päron där det laddades inför fotbollsträning och bal. Den manliga delen åkte på fotbollsträning medan jag och morsan (+ Simon) åkte för att titta på kusinen m.fl på deras bal. Så fina alla var! Vissa var dock finare. Speciellt en tjej, som hade en lite medeltida klänning. Den var såååå fin. En sån hade jag velat haft om jag hade gått på min bal. Ångrar det självklart lite, men saknade kavaljer (bl.a)

Efter balen och massvis med tagna bilder senare, vankades det grillning hemma i huset. Cheesedog är grejer det. Dock orkade jag inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Magen spökar lite med mig. Tittade på Hemsökta hus och Young Guns 2 då Simon var ute och övningskörde. Jag är ruskigt trött nu, och ska sova så... natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: