Börjes barnbarn

föralltid

$ money

Länge sen jag skrev nu igen. Det hinns verkligen inte med. Orkar inte skriva när det är så brutalt varmt ute. Det är lite för varmt tycker jag. Dock är det väldigt skönt att bada när man är så varm, men sen tar det inte lång stund innan man svettas bort igen.

Fredag var det studentfirande. Morsan stressade som vanligt när det är något sånt här på gång. Blev helt hispig en timme innan skjutsen skulle anlända. Jag fick skynda mig iordning och pinna iväg för att köpa blommor, så att morsan kunde lugna ner sig. Tog emot kusinen på Bregår'n och grattade även Emelie x2 där. Sen drog vi upp på stan och kollade där de åkte på flak och skrek halsarna av sig. Vi åkte hem och chillade lite med fotbad innan vi skulle hem till kusinerna där det vankades studentmat. Den godaste i stan kan jag lova!

Efter fredagen har det hunnits med massa solande och badande. Söndagen firade vi pojken hos hans morsa. Trevligt, trevligt med käk och kubb. Igår började jag "gå bredvid" på mitt sommarjobb. Så in i helvetes nervös var jag på söndagskvällen och hann bli rejält nervös under måndag förmiddag. Kom nyss hem. Jobbade idag med. Ska hålla på fram till lördag faktiskt.

Nej nu ska jag försöka slänga ihop lite käk och kanske städa lägenheten. Tveksamt om jag orkar men men...

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Aha, det är därför du inte har skrivit... Du har redan börjat gå bredvid... *ler* Går det bra? *bamsekramar* från SysterYster som saknar sin lillstrumpa *så här mycket* :P

    2007-06-13 | 10:44:51

Kommentera inlägget här: