Börjes barnbarn

föralltid

Singstar

image48Kom upp ganska tidigt idag med, även om gossen jobbade eftermiddag/kväll/stängning/natt/sent (eller vad man nu vill kalla det).. Vi bestämde oss för att åka och kolla läget med mitt cykeldäck som lämnade in för bra länge sen. Det skulle riktas, och de skulle ringa när det var klart. Har inte hört nånting, så vi åkte dit. Det var klart =) Så nu ska däcket bara sättas på cykeln och sen jag är redo =P

Vi tog en sväng förbi kinaresturangen också för att käka buffén där. Det är grejer vill jag lova. Man är allt utom hungrig när man går därifrån sen. Vi tog en slovish på stan sen. Köpte sånna här sminkpuffar. Till ögonskuggor ni vet? Sen inhandlades även en ny singstar skiva, för Simons presentkort, så den blev billig. Denna skiva fick vi dock inte med oss hem! När jag sen skulle ladda playstationet, så fanns där ingen skiva i fodralet. Ringde pappataxi och fick skjuts tillbaka till affären för att hämta den. De hade glömt att sätta i den! Men nu är jag nöjd igen =D Har nästan sjungit igenom hela skivan, och jag är BÄST!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: