Börjes barnbarn

föralltid

Slutkörd var ordet...

...men igår var det en chill dag så idag fick jag ta i med hårdhandskarna och göra något åt lägenheten. Den ser ju (som alltid) ut som ett bombnedslag, men nu har det kommit till en gräns där det får vara nog. Så här illa får det inte bli igen!



image38Idag har jag jobbat och det gick både bra och dåligt. Det skulle inte bli mycket av mig om jag inte hade haft min storasyster. Inte mycket alls. En liten grå mus i ett hörn möjligtvis. Jag lyckades ta mig tillbaka, och tur var väl det, annars vet jag inte vad som hade hänt. Efter idag kan det nog inte bli värre på jobbet. Känns så iallafall. Tog mig hem även idag och trots det dåliga på jobbet hade jag väldigt mycket ork och körde igång direkt. Handlade, tvättade och började städa. Det har gått så pass bra att jag inte ens vill sluta. Skulle vilja bli helt klar, för det har hänt så många gånger att jag beslutat att ta resten dagen efter eller någon annan gång, vilket oftast slutar med aldrig, och vips, så är jag tillbaks på ruta 1. Men nu ska jag lägga av. Ska försöka få ordentligt sömn hade jag tänkt, så att jag verkligen orkar fortsätta imorgon. Då kanske man rentav får lite hjälp (kan ju alltid drömma)... =) godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: