Börjes barnbarn

föralltid

Ytterligare en dag..

..på jobbet. Gick betydligt bättre idag. Men det är ju inte så konstigt. Dock blir jag lite fundersam på vad de hade väntat sig av en som är så ny. Lite fundersam och skraj. Hoppas jag kan få lite klarhet imorgon, för då är det sista dagen "bredvid" och på måndag är det allvar. Promnerad hem idag med, och om jag inte kommer se några resultat på magen efter det här, så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Var faktiskt riktigt pigg nu när jag kom hem, så jag har kört igenom ett mag-pass på dvd:n som följde med tidningen I Form. Insåg hur dåligt tränad magen är...

Hade allt lite ork imorse och lyckades städa lite till. Inte mycket, men det lilla hjälper mitt sinne att slå sig till ro även om det blott är för en liten stund och lite grann. Just nu är jag duschad och klar och vet inte vad jag ska ta mig för. Borde egentligen sova eftersom jag börjar 7.00 imorgon bitti, men jag är alldeles för pigg. Blir kanske en film ikväll också... Ska iallafall börja med en. Den senaste tiden har jag varit så trött, så jag inte ens orkat kolla klart på filmerna.... godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: