Börjes barnbarn

föralltid

Changes

Seg dag. Det var himla skönt med en dusch imorse. Såå himla skönt. Snäppet bättre var att sova på bussen in. Det är så skönt att sova på bussen. Vissa dagar vill jag inte ens gå av bussen... vill bara fortsätta åka. Idag var ju en sån dag. Men idag har jag ju bara en lektion så det gick vägen. Först introduktionen på teatern som jag egentligen ska på ikväll, men som jag struntar i... och sen en kort klassamling och prat om Vinterutbildning. Kände mig nästan lite smått påmind om 3:an klassresa. Fy fan med andra ord.... Nu så är jag barnvakt åt lillebror. Eller ja... mitt playstation är barnvakt... Vill nog ta ledigt från simgruppen idag. Behöver kvällen till att plugga och fixa lite. Borde fan tvätta också snart. Kanske inte idag, men snart. Åker ju iväg på utbildningen nästa vecka ju!

Tiden går väldigt fort....

Dagens:
Humör:
Segt
Klädsel: Först jeans, sen mysbrallor och en ny tröja
Frisyr: Nytvättat och utsläppt
Dryck: Vatten
Mat: Pizza
Träning: Promenad, om det hinns med
Väder: Fågelkvitter
Låt: Sanna Nielsen - Vågar du, vågar jag
Pryl: Specialarbeten(?)
Toppen: Kort skoldag
Botten: Kan ni bestämma er nångång???
Vill ha: Mer tid...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: