Börjes barnbarn

föralltid

Good girl

Fisken blev helt okej. Kanske liiite för mycket krydda, men inte jätte mycket för mycket. Det var gottgott. Tvätten kom jag igång med också *stolt* De två sista maskinerna är igång nu, en torktumlare och resten hänger på tork. Utav det som är i maskinerna så måste lite torktumlas och lite ska hängas upp... sen är jag klar =D

Onyttigt gottgott har jag lyckats hålla mig ifrån, so far. Och jag tror att jag ska lyckas hela kvällen ut. Jag hoppas att jag hinner klart med tvätten till 21.00 då det är Legally Blond på SVT1. Det är en söt film*

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    *hrm* då har du varit duktigare än mig... för jag var tvungen att nalla lite godis... som är menat till imorgon, men jag kunde inte låta bli... *skäms lite*

    *kram*

    2007-03-23 | 20:54:30

Kommentera inlägget här: