Börjes barnbarn

föralltid

Ingenting [+/-]

Jag har självklart gjort ingenting vettigt sen sist jag skrev. Jag fastnade i Playstations spelet och gav mig fan på att få det där "extra spelet", och när jag väl nådde dit, så var jag ju tvungen att spela lite. Sen fastnade jag vid datorn, och här har jag suttit nu ett bra tag. Något som jag absolut inte har gjort är: städat eller pluggat. Lagat mat har jag fan heller inte gjort. Vi kör en plus/minus lista... sen ska jag nog hoppa in i duschen, även om grannarna säker inte tycker om det....

+ Playstation
+ Sing-star
+  Nya kylskåpet som står i hallen (visserligen ivägen, men det gör inget, det finns där iallafall)
+ Umåg med Simon

- Helgen går för fort
- Redovisningen på onsdag
- Mina matvanor den senaste tiden
- Kläder

Kommentarer


Kommentera inlägget här: