Börjes barnbarn

föralltid

Massa hamburgare

Kände lite sådär i halsen när jag vaknde, men det var bara att ge sig iväg ändå. Hade kommunikation som första lektion. Intressant lärare må jag säga. Roligt ämne. Men helevete vad sur jag blev när hon drog undan overhead texten alldeles för fort. man hann ju för fan inte anteckna. Men det vi hade på papper gick hon igenom som om det vore de 10 budorden....

Höll sen i egen lektion. Simning. Det gick riktigt bra. Igår kväll låg jag och funderade på upplägget. Jag kom på typ 1000 olika sätt att hålla i lektionen. Slutade med lite halv improvisation. Men det gick bra iallafall. Åkte sen hem. Sov/Vilade en stund innan jag åkte och hälsade på min sjuka älskling.

Dagens:
Humör:
Bra, men lite sjuk
Klädsel: Jeans och tröja... Sen mys kläder
Frisyr: Bort med luggen i silverspänne
Dryck: Coca-cola
Mat: Hamburgare och pommes i (för stora) mängder
Träning: Hålla i sim-lektion i skolan
Väder: Plask
Låt: Roxette - Sleeping in my car
Pryl: Kakuro (har blivit förälskad i detta korsord)
Längtan: Efter kärleken
Saknad: Ledigheten
Önskan: Att jag blir frisk
Kan-jag-vara-utan: Kylskåpet, som sagt
Vill ha: Ett jobb (en vettig inkomst)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: