Börjes barnbarn

föralltid

Realist

Det blev inte så stor skillnad. Vi sjöng lite Sing-star, men annars var det tv-spel hela tiden. Under tiden försökte jag komma igång med en liten rensning i garderoben. Tanken var att hålla mig till verkligheten också. Vara en realist. Vilka kläder är det jag verkligen använder? Resten kan ju åka i soptunnan (lämnas in på insamling). Kändes skönt att det blev lite mer space i garderoben. Efter det har jag kirrat käk och plockat lite i lägenheten. Som vanligt känns det som att tiden inte räcker till. Hade velat ta en promenad idag också, men det kommer inte hinnas med. Borde ju plocka mer i lägenheten och det som borde vara viktigast är att förbereda inför redovisningen imorgon. Tittar man på hur mycket jag har förberett, så kommer det nog gå åt ***

Dagens:
Humör:
Okej, men lite slö
Klädsel: Mysbrallor och tröja
Frisyr: Undan med luggen
Dryck: Vatten
Mat: Sibylla till lunch och ris och chickenbits till middag
Träning: Städning. Ska kanske prova på pilates-filmen?
Väder: För mycket slask... don't like it...
Låt: Magnus Carlsson - Live forever
Pryl: Garderoben
Toppen: Space i garderoben
Botten: Har inte pluggat nånting än...
Vill ha: Mer tid...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: