Börjes barnbarn

föralltid

Vulkanen fick utbrott

Blev ingen skola idag eftersom jag fick ställa upp som barnvakt åt lillebror, då alla andra hade fullt upp. Missade bara en lektion, vilket nog inte gör någon större skada eftersom jag har typ bara 1% frånvaro =P Messade läraren. Gick ut på en lite promenad innan jag skulle hämta brüder på dagis klockan 11.00. Vi knallade hemåt och höll oss sen ute i det fina vårvädret. Vi spelade fotboll, handboll och byggde på en vulkan som fick utbrott 2-3 gånger =P

Simon kom och vi fixade ihop lite käk. Makaroner och köttbullar stod på menyn. Därefter tog vi varsin glass i solskenet, innan vi lirade lite mer fotboll. Morsan kom, men jag stannade kvar och spelade lite kort innan vi kunde dra hem till mig så tv-spels galningen fick spela av sig lite. Han sitter och lirar för fullt inne i sovrummet nu, medan jag bloggar lite om dagen.

Farsan ringde nu och ska hämta oss. Wille ska hem och jag ska på årsmöte med simföreningen.
Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: