Börjes barnbarn

föralltid

Candyman

(Saknar Body Jam)

Åkte till simtävlingen tidigt imorse. Och ångrar det inte. Min inställning ändrades ganska kvickt tacke vare en söt liten simmare. Övade lite ryggsimsvändningar. Jag gjorde en tabbe även idag, men denna gång hade jag "bara" glömt tidtagaruret. Det behövdes inte heller direkt, så ingen skada skedd, mer än att jag inte vet vart den är här hemma =/ Ungen tog brons!

Nu fattas bara att redovisa lite och skriva till tidningen, sen är det över för den här gången. Jag behövde inte åka in till eftermiddagen (tack!) Utan stannade hemma och myste med pojken vid lunch innan jag skulle till badhuset hemma. Skulle ha träning med gruppen, och jag är faktiskt lite osäker på huruvida jag ångrar att jag inte åkte på simtävlingen eller inte...

Fick skjuts hem till huset, där jag pratade lite med mamma och fick mig lite mat. Kom ganska nyss hem därifrån. Postade lite brev/vykort åt morsan och har hunnit med ett toalett besök =P Och nu sitter jag här... och borde mest av allt sätta igång med samearbetet så det blir klart. Har ju skrivit lite på svenska (dock inte tillräckligt enligt mig själv) och ska väl översätta det till engelska. Men jag har lite svårt att bedömma tiden. Kommer jag hinna skriva lite till på arbetet? För så "lite" som det är nu, duger inte. Iallafall inte jämfört med vad jag hade satt upp för mål. Helst av allt skulle jag vilja sätta på en film eller nått och bara chilla, men nej....

hm... dags att sätta igång då...
ps. söt -->
image27

Christina Aguilera - Candyman

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Grön stuga med röda knutar... *hehe*

    2007-05-22 | 19:44:24

Kommentera inlägget här: