Börjes barnbarn

föralltid

Döda poeters sällskap

Kollade aldrig klart på filmen igår. Jag var så himla trött. Gick och la mig tidigt istället. Är faktiskt inte så trött nu. Älsklingen fyller år idag! Och jag har inte köpt någon present till honom =/ Har inga pengar. Får fixa något skit bra en annan dag. Tips vore toppen!

Har haft filmvisning på skolan. Bio i samlingssalen. Kollade på Döda poeters sällskap. Grymt bra film! Tårarna var inte långt borta i slutet på filmen. Sitter och chillar lite i skolan innan jag ska till resecentrum och möta morsan och Wille. Ska passa honom en liten stund här i Örebro. Käka lite iallafall. Sen ska jag ha möte med sommarjobbet och sen badhus...

image34

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Grattis till din goding från svägerskan!!! *kram*

    2007-05-30 | 21:04:58

Kommentera inlägget här: