Börjes barnbarn

föralltid

Ingen

Upp tidigt som tusan idag. Skulle samlas på skolan halv 8 för att sen åka ut i bushen där vi skulle hålla i tre stationer för låg- och mellanstadie elever. Jag var med i gruppen där ungarna skulle få bilda ord med sina egna kroppar. Dit kom bara årskurs 2-5 för det var inte världens lättaste terräng dit, så ettorna och förskolan fick skippa den. Och nog var det svår terräng. Den intelligenta frågan som ställdes: Var det idag eller igår vi skulle klättra? Jag var helt slut efter bergsbestigningen delvis pga att jag är sjuk. Kunde ha blivit lång väntan eftersom min grupp var sista stationen men ungarna skickades åt olika håll, så vi blev snabbt klara och vi joinade de andra stationerna. Hinderbana och samla häftstift.

Kom hem ganska tidigt och har stirrat lite på tv:n. Det är inte ofta jag gör det faktiskt. När jag väl tittar blir det oftast film. Har tänkt att kanske dra på en här om en stund. Har inget bättre för mig att göra. Borde se över lägenheten, men orken finns inte. Den är som bortblåst på något sätt, när det gäller vissa sysslor.... inte bra...

Markoolio - Ingen sommar utan reggae
Grace - Inga kan älska som vi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: