Börjes barnbarn

föralltid

Jabba jabba

Inga vanliga lektioner idag. Istället fick vi lyssna på Hälsopedagogernas redovisningar om lite olika saker. Fick välja två pass som vi skulle vara med på, eftersom det är två pass som vi vanligtvis har med den läraren i Human Biologi. De redovisningar jag fick höra var om: yoga, ryggymnastik, idrottsskador i fotboll, pt-utbildningar, kost och allmänt om kondition. Det var faktiskt riktigt intressant att lyssna på. Har även insett att jag är ingen yoga/pilates människa. Jag önskar att jag vore, men ska lägga ner de drömmarna nu, efter dagens redovisning. (Det var Gollum i Ringen-triologin som redovisade).

Slängde i mig lite lunch innan vi övade på spexet. Åkte sen hem med pappa till huset. Bjussades på mat. Fick beställa bikinin från Halens (åt helvete med deras hemsida!) Jag skulle beställa grejerna på internet, och det gick åt skogen. Sen var det "bara vara" feeling i huset. Knallade sen hemåt när det började vankas Doobidoo med Annika Andersson, Lasse Berhagen, Anna Sahlene, Chris Lindh och allas våran Lasse Kronér.

Ännu mera 90-tal med Chris Lindh!
Bobby Summer - Jabba jabba

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Du är ju inte ute på msn! *lessen* Du hade skrivit, men jag låg och nannade lite... *aha* Är det soffläge som gäller!? Ah well, vi höres imorgon!

    *bamsekram*

    2007-05-11 | 22:03:57

Kommentera inlägget här: