Börjes barnbarn

föralltid

Långa dagar

Det blir långa dagar i Örebro för min del. Eller långa dagar hemifrån kan man säga. Stack hemifrån halv 8 imorse och kom hem ganska nyss. Passade som sagt Wille inne i Örebro. Vi käkade på Viktoria Grillen och letade sen upp en lekpark. Fanns en lian där, och lyckan var gjord. Jag drog honom upp, han åkte ner, jag drog upp, han åkte ner... osv. och jag kan kanske rentav ha träningsverk imorgon. Jag provade lite också, men den var inte direkt anpassad för vuxna =P

For hem sen med ma, pa och kommentatorn. Direkt till mitt möte med sommarjobbet. Det var ett tag sen som jag kände mig så lost som då. Så pass mycket information. Det gick in.... och det gick ut. Det löser sig nog sen när jag får gå bredvid. Fick ju en hel del papper också, som ska läsas. Hem, mat och sen iväg till badhuset....

Imorgon blir det klassdag med frisbeegolf och sen spex på kvällen. Kommer inte hinna åka hem mellan =/ Har ingen mat till imorgon heller. Slarver. Och det rejält! Sen är det fredag, avslutning och middag med klassen.

Dj Volume - The Spirit of Yesterday

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Ja, man får seriöst lösa mord... *hehe* Vi har fått masterlevel på först mordet och är inne på det andra nu... (totalt fem!)...
    Och JAA!!! Det är sååå skönt + att det är ännu skönare att ha fått kanonbra respons av de som har läst den. *ler*
    *kram*

    2007-05-31 | 18:18:53

Kommentera inlägget här: