Börjes barnbarn

föralltid

Leave me alone...

...I wanna go home. I feel like dying!

Sitter i skolan och lider av tristess. Igår var vi på ett studiebesök eller vad det nu ska kallas, till Uskavi. Fikade direkt när vi kom fram eftersom resan tog en timme. Därefter var det fria aktiviteter ute i det "fina" vädret (storm). Jag och klassen startade upp lite kubb, sen joinade vi en fotbollsmatch (ladies vs. män) och avslutade med brännboll. Idrott och Saga-klassen mot kultur och sam. Vi vann med 111 - 52 typ. Lunch. Sen följde en lååång tipspromenad på Bergslagsleden. Målet var en berslagsmanshus eller vad det nu hetter. En gammal gård från 1700-talet eller så. Där fick vi en visning i huset (där det även spökade.. såg dock inga spöken *besviken*) Jag skulle underhålla mig själv i timmar bara med att titta på saker från förr. I like it. Men igår var jag liten sleten redan efter visningen och ville bara hem. Min total tid på buss blev 3 h och 40 min igår... fy... fan... Kom hem sent och var helt utslagen, vilket resulterade i irritation.

Sitter som sagt i skolan och lider.. De som ville fick sova kvar igår, men jag ville inte. Och vi som inte ville skulle ha lektioner idag. Jag som vanligtvis ska ha en lektion, ska ha TVÅ. Fy... fan... Dessutom kan jag bara jobba med engelskan, och det gör jag bäst hemma vid min egen dator. Gillar inte skolan datorer. Efter lunch måste vi öva på spex också. Kul, men man vill ju för fan hem....

Hanna - Leave me alone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: