Börjes barnbarn

föralltid

Linsbranchen

image21En film att komma ihåg med Goldie Hawn: Tjejen som tog hem spelet = Wildcats

Uppe ganska tidigt. Hade tänkt gå en promenad, men det blev ingen. Av den anledningen att jag fick en super idé tidigt, tidigt på morgonen. Jag blev väldigt sugen på att göra egna linsköttbullar. Så när Simon försvunnit, tog jag mig till affären och handlade alla ingrendienser. Fastnade dock lite eftersom mamma var där. När jag kom hem var Simon på väg han också. Det blev en liten miss med köttbullarna, som förövrigt hade förvandlats till biffar. Vi ska göra ett nytt försök imorgon. Hade först tänkt idag, men efter badhuset var jag så hungrig och sugen på kinamat, så vi köpte det och hyrde en film som vi glodde på istället. The Contract med Morgon Freeman. Han är ju bara för grym! Nu kräver jag mys av pojken och om en timme blir det Eurovision för hela slanten....

http://www.worldcupblog.org/upload/goldie_hawn.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: