Börjes barnbarn

föralltid

Mer sovande

Gårdagen följde med en promenad till badhuset som planerat. Hade träning med simmarna. Blev ganska sliten efter det. Åkte hem. Åt lite och kollade på Top Model. Nästan från hela början, eftersom simmarna hade syra och vi slutade lite tidigare. Vi gick och la oss. Vaknade och skulle ut på promenad, men det tog emot lite idag igen. Bestämde mig för att strunta i promenaden. Har ju faktiskt idrott i skolan och jag började fundera lite på en annan morgonaktivitet. Jag vet inte vad jag tänkte med egentligen... nedförsbacken var ett faktum och tanken på att gå till skolan var som bortblåst...

Åt frukost, kollade på en film och gick och la mig igen.
Har tänkt göra om jag piggnar till: Plugga, diska, städa och framförallt tvätta om det finns en tvättid.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Fi(a)nns det tvättid!?

    2007-05-10 | 18:12:52

Kommentera inlägget här: