Börjes barnbarn

föralltid

Ny färg

Uppe med helgtuppen och fixade till mig lite smått för att bege mig in till Örebro. Tisdagen har kommit! Nervositeten låg i luften, men jag försökte hålla mig lugn. Idag skulle det nämligen ske... Jag skulle ställa upp som hårmodell!!! Kunde ju bli vad som helst =P Det är så jävla skönt att bara sitta och bli omhändertagen.

Lugg, etapper, uppklippt, nerklippt, inklippt och allt vad det nu heter... En brun nyans med rödguldiga slingor. Jag är så jävla snygg nu alltså =P Imorgon är visningen. Jag har gått runt och pillat på håret hela dagen och speglat mig i allt som går allt spegla sig i.

Efter att jag varit hos Jessica (frisören) åkte jag hem, käkade mat och däckade i sängen. Vaknade som tur var inte allt för sent. Tog mig upp till huset. Glodde på en film där tills mamma och pappa kom hem. Hämtade kläderna som mamma skulle tvätta åt mig. Gick en promenad följt av besök på Krohallen.

Nu försöker jag städa lägenheten. Den har inte blivit städad på evigheter nu igen. Det behövs verkligen, speciellt eftersom jag inte kan plugga ordentligt om det är stökigt. Kan inte koncentrera mig. Sitter bara och irriterar mig över bombnedslaget. Och plugga behöver jag verkligen göra nu. Prov på fredag i Human Biologi. Ämnet som jag tänkt satsa på och jag kan fan ingenting. Jaja, det var en liten lögn. Någonting har jag allt lärt mig på lektionerna. Men inte tillräckligt för att fixa provet på ett godkänt sätt enligt mig själv.

Länge sen jag hade en Dagens, så här kommer det en:

Dagens:
Humör:
 Ganska nära toppen 
Klädsel: Mys
Frisyr: Brand new. Både färg och klippning
Dryck: Vatten och cola 
Mat: Slarvigt Emma!!! 
Träning: En promenad 
Väder: Molning start, underbar kvällssol 
Låt: Pink - Cuz I can OCH Bon Jovi - Bed of Roses 
Pryl: Allt jag kan spegla mig i =P 
Toppen: Nya frisyren och att jag är igång med städningen
Botten: Kommer jag hinna plugga (ordentligt)? 
Vill ha: Provet en annan dag....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: