Börjes barnbarn

föralltid

Sonic min vän

Jag har trååååkigt! Kom hem från skolan för ett ganska bra tag sen. Missade den bussen jag hade tänkt ta. Fastnade lite på slottet kan man säga. Var på konstutställningen "Färgernas magi". Massvis med kända och svindyra tavlor. Bl.a en från Monet som guiden tippade på att om den skulle på auktion så skulle startpriset ligga på bra många miljoner. Minns tyvärr inte exakt, men det var en liten nätt summa... Efter visningen fick vi måla själva. Det var kul, men jag hade nog hellre tagit en extra titt på tavlorna.

Gick aldrig till badhuset idag eftersom jag fortfarande är sjuk. Har spenderat lite tid framför mitt playstation och den nya spelet. Alla spel med Sonic på en skiva. Jag är inte alls beroende... =P Däremot har jag skit tråkigt. Sällskapssjuk till tusen. Vet inte vad jag ska göra juh.... Orkar inte spela mer förtillfället.

image32

Kommentarer


Kommentera inlägget här: