Börjes barnbarn

föralltid

Where am I

Blev inget mer städande. Jag och Simon lagade eller.. Simon lagade fläskpannkaka. Efter att vi ätit började han jobba och jag drog ganska snart upp till huset för sällskap och låna telefon. Bara brosan hemma...hm.. en av dom. Resten av familjen hade varit ute på syrén-turne. När de var borta underhöll jag mig själv med korsord och Time Out 2 på dvd. Familjen kom hem och morsan började fixa mat. Stannade kvar och åt. Sen följde jag med pappa på syrén-turne. Blev nyss avsläppt hemma hos mig. Home sweet home? Jaa.. nästan.. hade jag städat lite mer så. Drömmen om den perfekta lägenheten continues. Liksom allt annat. Jag vet inte hur jag mår alltså. De senast dagarna har jag kännt mig lite småsjuk. Jag blir inte sjuk. Brukar inte vara sjuk. Dessutom kommer allt gå i ett den närmsta tiden, och jag är rädd att missa viktiga detaljer. Rädslan blir bara värre när jag känner mig så här. No big deal egentligen, but still.

Schema
Fredag: Är det möte imorgon tro? Ska man gå på det?
Lördag: Simtävling. Måste fixa reserv till simgruppen och ringa in en simmare som saknas till lagkapperna.
Söndag: Simtävling + träning.
Måndag. Hälsoäventyr. Hittar inte dit och behöver skjuts dit. Måste fixa skjuts alltså. Dessutom behövs det kanske reserv till simgruppen och det kanske är tränarmöte på kvällen? + att engelska uppgiften ska lämnas in. Måste alltså skriva klart den under helgen.
Tisdag: Dovra Sjöar. Måste lyckas ta mig dit också. Blir en jävligt tidig buss troligtvis.
Onsdag: Drar iväg på paddling. Måste packa och fixa reserv till simgruppen.
Torsdag: Paddling, paddling och åter paddling
Fredag: Sista dagen på paddlingen. Ska ta mig hem sen från Örebro. Inte det största problemet.. I hope..

Det blev väldigt många måsten i mitt schema. Helgen som kommer sen är jag nog ledig iallafall, men veckan efter det så rullar allting igång igen. Inte lika späckat, men det kommer rullar på vill jag lova. Jag känner mig lite smått vilsen. Jag har inte riktigt koll på allting. Fattar inte hur jag ska komma ihåg alla små detaljer. Hinna planera allting hyfsat noga. En dag i taget-metoden kommer inte funka här. Måste ju ha grejer fixade och klara någon, helst några, dagar innan. My oh my... Jag saknar älsklingen nu iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: