Börjes barnbarn

föralltid

Combat?

Godmorgon... Det rycktades om att det skulle falla snö inatt eller idag. När jag tittar ut genom fönstret ser det ut som igår. När jag sitter och läser lite uppdaterade bloggar, så hör jag plötsligt ett sus. Jag tittar ut genom fönstret och... det snöar ute! Nyss var det ingenting och nu virvlar snöflingorna.

Efter inlägget blir det frukost. Är riktigt hungrig. Igår gjorde jag tacogratäng. Det blev hyfsat bra, men lite för vattningt liksom. Hade nog för lite köttfärs eller för mycket "sås". Jag gissar nog på en kombination. Blir lite smått rastlös på helgen när jag inte tränar. Jag börjar fundera seriöst på combat som är på söndagar. Hon som har då är en riktigt bra instruktör. Det är nästan det som lockar mig mest. Hade det varit någon annan så kanske jag inte hade den här viljan att prova. Jag längtar till måndag då vi börjar träna igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: