Börjes barnbarn

föralltid

Höstsimiaden

image130

Nu är helgen slut. Den har varit fullspäckad med tävling, tävling, tävling... Vaknade arg som ett bi på lördags morgonen. Hade sovit hela fyra timmar och var ilsken på allt möjligt, saker som inte ens hänt. Som tur var så gick det över och vi kom in till Karlstad. Lugnt och sansat. Full kontroll. Lite små saker jag blev irriterad på, but I stayed cool och lugn som en filbunke. Hela lördagen igenom. Ruggit trött och med huvudvärk kom jag hem. Även hungrig som en varg. (Vilka härliga liknelser jag lyckats fått in va?) Söndagen kom den med och det gick bra. Nu har jag suttit och filat på artikel till tidningarna. Det gick segt som sirap. Tillslut lossnade och jag är fan i mig riktigt nöjd med den! Jag är nöjd med hela tävlingen, trots dessa små saker man kan bli irriterad på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: