Börjes barnbarn

föralltid

Looking forward

Godmorgon. Jag har njutit av varje minut sömn jag har fått efter helgen. Blev till och med riktigt ilsken när Simons mobil ringde natten till måndagen. Spö ville någon ha uppenbarligen! Igår satt jag och kämpade med artikeln i en evighet, men jag är mäkta nöjd med resultatet. Skickade iväg den på kvällen. När Simon kom hem åkte vi nämligen till Örebro för en titt på IKEA. Trevligt trevligt. Vad bliré av framtiden? image131 Simon var dessutom fullt redo för att städa. Det var det vi hade bestämt oss för. Att dyng städa lägenheten innan vi åker. Så han körde igång direkt när vi kom hem, och jag får ju inte vara sämre. Vi ska fortsätta idag med. Jag ska börja så fort jag fått frukost i magen. Ikväll ska vi även tvätta upp allt och så ska jag skriva på för parkeringen också. Bra med sysselsättning så slipper jag bli nervös så här tidigt. Ska kanske ta mig en promenad idag. I need it! Solen skiner ute och snön ligger så fint på backen image132

På fredag...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: