Börjes barnbarn

föralltid

Mammas kalops

Tog en sväng förbi huset. Morsan lånade en reflex av mig som jag vill ha tillbaka. Den där bra. Inte en sån där hängande dinglande grej. Hatar dom. De är ju bara ivägen hela tiden när man går. I huset serverades mammas underbara kalpos. Dreggel, dreggel och ännu mer dreggel. Jag älskar! Så jag stannade där en stund och fick i mig lite mat innan jag kom ut på promenad. Blev 40 minuter frisk luft och halkig gata. Jag lyckades hålla mig på fötterna. Nu sitter jag och sneglar på Spiderman. Tanken var väl att kolla seriöst, men jag fastnade här. Efter filmen är det Extra extra och sen kommer det en film som jag först hade tänkt kolla på, men just nu vet jag inte om jag kommer orka det. Skulle vara skönt att ligga i sängen och läsa lite och sen sova. Det enda negativa med att sova är att det är lördag när jag vaknar =/ Gillar lördagar, men inte just den här helgen.

Måtte det gå som jag vill den här gången!

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Men va fasiken, missade jag kalopsen igen?

    *kram*

    2007-11-23 | 21:59:46

Kommentera inlägget här: