Börjes barnbarn

föralltid

Nervös? Nääää då...

Blev självklart film igår kväll också. Innan dess hann vi med en sväng till polisen för att skaffa nytt pass. Värsta fula passfotot! Men det är väl förhoppningsvis inte många som ska titta på det. Måste kirra vaccination också, snarast. Börjar bli tight med tid för det är banne mig inte långt kvar alltså. Och jag är inte alls nervös *harkel*

Är lite trött nu. Funderar på att lägga mig i sängen igen och läsa lite, men jag får ju inte bli för trött och seg eftersom tanken är ju att vi ska iväg och träna. Blev ingen träning igår. Vi åkte in till Örebro istället, så motionen fick bli att vi gick runt på Marieberg. Kom hem med ett par julgardiner och sånna där små stänger som man kan kroka fast på gardinstängerna, så man kan ha panelgardiner. Bra grejer. Jag ville ju ha julgardiner i iallafall ett rum. Försökte hitta någon bra farsdag present också, men det hittades inget =/ Min plånbok tillåter ju inte vad som helst nu heller =( Ikväll blir det alkohol. Gött värre. Det var länge sen...

Lars Demian - Alkohol

Kommentarer


Kommentera inlägget här: