Börjes barnbarn

föralltid

Simning

...i själ och hjärta.

Jag kan inte undvika det. Det är dagens sanning. Kommer nog aldrig komma ifrån det. Jag är bunden till simningen 4-ever! Trodde aldrig att jag skulle sitta och surfa simning, men det har jag ju nu givetvis gjort. Började med att rota genom andra klubbars hemsidor och jag blir både inspirerad och lite avundsjuk. Jag måste ju vara ärlig? Så ja, jag är faktiskt avundsjuk. Speciellt på en specifik kategori där. Vilken det är, behåller jag för mig själv, såvida du inte vill veta. Men det tror jag inte. En rolig grej hittade jag också. En japansk sida dessutom *asg* Simmare i 3D animerat. Man förstår jätte mycket image128

image129
Jag har alltså inte gått och lagt mig i sängen och jag läser inte en bok. Däremot börjar det bli dags att försöka sova, om jag ska ta mig genom morgondagen helt smärtfritt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: