Börjes barnbarn

föralltid

sova träna sova träna

Nu har jag sovit igen. Sova ska man ju göra när man är trött, men jag hade tänkt och tvätta idag och vaknade efter att sista tiden börjat. Då orkade jag helt enkelt inte gå ner och kolla om det var tomt. Får tvätta imorgon istället (om det finns tid) och helt enkelt låta bli att somna efter träningen. Det var riktigt skönt att träna idag. När vi skulle iväg var jag inte alls sugen eftersom jag var (och fortfarande är) så stel i benen efter step igår, men sen när jag väl kom dit så var det underbart skönt. Igår körde jag ju step & core, och det var länge sen jag varit så slutkörd! På step fick jag verkligen köra skiten ur mig. Helt lost kände jag mig också med stegen, men jag antar att alla gjorde det första gången. Och core - oh my! Jag har värk i magen idag kan jag säga. Det var hemskt! Fast på ett bra sätt. Snacka om träning för magen. Skulle gärna vilja fortsätta köra det, kanske varannan vecka iallafall till o börja med. Men då ska det ju fungera med skjuts o grejer. Får börja pussla. Pizzan fick godkänt av Simon, och jag gav den godkänt också. Riktigt nöjd är jag. Pizzasalladen är jag nog mest nöjd över. Den blev typ som mammas =D *stolt* Efter träningen idag bjöd morsan på mat från Nya(?) Katrinedalskrogen. Och vi stannade hos mamma ett tag. Hem och mysa, och det var där jag somnade. Efter Simon stuckit till jobbet. Vaknade för en timme sen kanske. Nu ska jag äta lite mat och sen blir det tv:n och jag, innan jag ska nanna ordentligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: