Börjes barnbarn

föralltid

Hitlers kusin

Hämtade Wille från skolan idag. Sen blev det innebandy match. Var tvungen att väcka Simon också eftersom jag hade glömt nyckel till huset. Vi stannade kvar där en stund och blev bjudna på mat när mamma kom hem. Min moster är mästerkocken! Mamma hade fått någon köttgryta av henne, och den var himmelsk. Vi åkte hem och chillade lite. Simon stack till jobbet och jag led av tristess. Var helt anti allting. Cyklade till badhuset. Och hem givetvis. Haha, annars skulle jag ju inte sitta här =P Och nu vet jag inte vad jag ska göra. Är äckligt sugen på godis. Eller något onyttigt iallafall. Men allt i närheten är fan stängt. Okejdå! Inte allt, men jag är för lat för att ta mig utanför dörren. Undrar om det är något på tv ikväll då?

27 unika besökare?? Hur fasen gick det till?

Hahahaaha, jag är bra vimsig idag. Eller något. Glömde skriva lite om rubriken också. Hitlers kusin, även kallat tandläkaren ringde till mig idag och tyckte att "det börjar bli dags att boka tid". Jaha jo tjena. Oj vad jag saknat er nu när jag fyllt 20 och måste betala för alla jävla hål ni lyckas hitta. Det kvittar om jag borstar tänderna.... jag får hål iallafall. Det är inge kul!

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    *skratt* ja, jag är överallt!

    Va hemska tandläkarna är ja... Fast mig ringde de aldrig till... förrän två år senare, för de hade tappat bort mig. De brukar alltid tappa bort mig av någon konstig anledning!?

    Nästan tur att du var lat häromdagen då eftersom du inte fick något godis då juh!? *ler* Always look on the bright side of life... *vissel, vissel*

    *kram*

    2007-10-11 | 14:15:53
    Bloggadress: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här: