Börjes barnbarn

föralltid

Irritation

http://www.aftonbladet.se/stockholm/article953961.ab

Det är så himla tragiskt, sjukt, onödigt och jag vet inte vad. Att en kille blir misshandlad till döds. Att det ska behöva gå så långt. Det måste få ett stopp. Jag fick ett meddelande om att man kunde sätta en ros intill sitt namn för att hedra den här killen. Irritationen kom när det inte dök upp så många rosor. Hur svårt kan det egentligen vara att sätta dit ett litet (F) för att att hedra en död kille och framförallt hans familj och vänner, och bara visa att man bryr sig. Jaaaaaaa, jag vet att hans vänner och familj inte ser det, men det är iallafall ett sätt att markera att det här är fel! Man visar att man bryr sig. Och ändå, så tycker inte jag det här är tillräckligt. Att det ska behöva gå så här långt. *En hög irriterande, djup, ledsen, ilsken SUCK* Och det som stör mig mest.... "vänta bara tills det är eran bror, kusin, vän eller bekant som råkar ut för något sånt här.."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: