Börjes barnbarn

föralltid

Tränat

Har varit iväg och tränat idag igen. Skönt som bara den! Bara för att klaga på nått, så kan man ju nämna regeln på bussar om max 2 barnvagnar. Jag vet inte om det finns, men om det inte finns, så borde det iallafall finnas en regel för max antal rullatorer också. Inte något elakt mot pensionärerna, men jag tror faktiskt de skulle hålla med mig om att det var lite trångt på bussen. Och angående barnvagns regeln, så borde den gälla alla, punkt.

Nu har jag käka resterna från igår. Har redan börjat fundera på vad jag ska göra för mat till ikväll när en hungrig karl kommer hem. Funderar på makaronipudding. Jag älskar det. Kanske får nobben av pojken dock, eftersom det är fredag idag. Men för att slippa vara onyttig och att pengarna ska ryka alla världens väg på dyr köp mat. Och för den andra, måste man äta typ pizza, tacos och hamburgare bara för att det är helg??

(Knapparna saknas fortfarande vilket resulterar i tråkiga inlägg utan bilder och sådär. Bilderna saknar jag mest. Jag kan nog lägga in bilder separat, men jag vill ju ha med dom i inläggen, men men...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: