Börjes barnbarn

föralltid

Tränings pussel

Godmiddag. Även om det kanske snarare är förmiddag för min egen del. Morgon för andra. Käkade frukost för inte så länge sen och kollade på ett avsnitt Stockholm live. Jag har pysslat, pusslat och planerat för att få ihop min träning den här veckan. Ringde och bokade vibben för en stund sen. Det fanns ledig tid till imorgon då jag och morsan lyckats hitta ett passande tid, skjuts och barnvakt. Vi var på promenad igår och det slog mig imorse att promenaderna gör nog susen för min sömn. Har inte sovit så bra på ett tag, men både inatt och den förra sov jag som en stock... och båda gångerna hade jag gått en promenad någon gång under dagen. Funderar på att gå ut här om en stund. Imoron blir det Body Jam. Har inte bokat än, så jag hoppas att det finns platser kvar. På onsdag hoppas jag på att vi kan komma iväg till 17.20 då det är först step30 och sen core30. Har länge viljat prova på det och nu kanske jag har chansen. Vi får se. Nej, nu vill jag ut och få lite frisk luft!

Kommentarer

  • Cassandra säger:

    TACK! Jätteroligt att höra! Det värmer. :D

    2007-10-29 | 16:12:44
    Bloggadress: http://www.nathansson.net
  • Nettan säger:

    Hm ja, jag är väl sugen på att åka till körskolan och sitta där och göra dom där proven osv.. det känns ju bäst.

    2007-10-29 | 18:50:04
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: