Börjes barnbarn

föralltid

Utmaning

Jag blev utmanad av Xarro.


Här är reglerna:
1.
Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina 7 sanningar:
1.
Jag kan inte bara tvätta en hand. Båda måste bli blöta.
2. Jag är kräsen när det gäller skor.
3. "Gå fort" excisterar inte i min värld. Antingen så går man eller springer. Finns inget därimellan.
4. Jag vill/kan inte vara den första som säger hejdå när jag pratar i telefon och ett samtal är slut.
5. Blir otroligt vrång och sur om jag inte får frukost.
6. Jag har väldigt svårt att zappa mig in i program/filmer. Måste oftast vara planerat vad jag ska titta på.
7. Jag är ostoman

Jag utmanar Nettan, Syrran, "Himmel eller helvete", Alexandra, Angelica, Lillasystern och Sara 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: